Posjetite nas na fejsbuku




Zanimljiva istorijska priča: Je li apartman u londonskom hotelu nekada bio dio Jugoslavije?



Danas je teško ili gotovo nemoguće naći dokaze o tome da je nekadašnji britanski premijer Winston Churchill 1945. privremeno proglasio apartman u londonskom luksuznom hotelu Claridge teritorijem Jugoslavije kako bi prestolonasljednik Aleksandar mogao biti rođen na tlu svoje zemlje i odmah dobiti titulu princa, piše BBC. 

Prema popularnoj priči, Churchill je, naime, tada učinio uslugu jugoslavenskom kralju Petru II naredbom da se apartman 212 u tom londonskom hotelu proglasi teritorijem tadašnje Jugoslavije samo na jedan dan. 

Tokom Drugog svjetskog rata kralj Petar II je sa samo 17 godina, zajedno s vladom, napustio Jugoslaviju i izbjegao u London, gdje je godinama kasnije, njegova žena, Kraljica Aleksandra ostala u drugom stanju u prebivalištu koje su uzeli u Claridge's hotelu, koji je tada, a i sada važi za jedan od najprestižnijih u britanskoj prijestolnici, a princ Aleksandar je rođen 17. jula 1945. u Londonu. 

U britanskim novinskim člancima mogle su se naći priče o tome kako se Ujedinjeno Kraljevstvo smanjuje a Jugoslavija povećava, kako su ulazna vrata apartmana postala međunarodna granica, pa se “room service” priprema u jednoj a isporučuje u drugoj zemlji. 

Priča o apartmanu 212 može se pročitati na internetskim stranicama princa Aleksandra i u službenoj povijesti hotelu Claridge, no, kako navodi BBC, postoji samo jedan problem. Ne postoji ni jedan dokaz da je priča istinita.

 Jedini dokument iz 1945. u kojem se spominje Jugoslavija i hotel Claridge je pismo britanskom ministarstvu vanjskih poslova od 23. jula u kojem se obavještava da je kraljica Aleksandra rodila sina, ali se dogovor Churchilla i kralja Petra ne spominje.

 Dogovor se ne spominje ni u Hansardu, službenom zapisniku debata u britanskom parlamentu, ni u Churchillovoj biografiji, ni u dnevnicima privatnog sekretara britanskog kralja Džordža VI., koji je, inače, bio kum princu Aleksandru Karađorđeviću. 

Hotel Claridge među najpoznatijim je hotelskim zdanjima u svijetu, a poznata je anegdota da ako nazovete recepciju i zatražite da razgovarate s kraljem, s druge strane žice recepcionar će vas uljudno upitati: “Oprostite, s kojim kraljem?”. 

Upravo to dovoljno govori o samom zdanju, koji je tokom svoje 150-godišnje povijesti ugostilo mnoge slavne goste. Smješten u srcu londonskog Mayfaira, hotel je poznat kao omiljeno mjesto za odsjedanje državnika. O važnosti tog hotela svakako govori i podatak da je među klijentelom poznat i kao “aneks Buckinghamske palače”. Osoblje hotela spremno je, kažu, u rekordnom roku prebojati prostoriju, promijeniti njenu namjenu i prilagodi je i najzahtjevnijim gostima. (Tanjug) | 


Objavi komentar

12 Primjedbe

  1. Pozdrav svima pozdravima ovdje. Moje ime je Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio kredit od 60000 eura. Tražio sam kredit i kasnije su se prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja je bila spremna i voljna mi pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je ova zajmodavka pouzdana žena, pa sam odlučio kontaktirati s njom i on mi je pružio mogućnost da zatražim zajam od njene tvrtke koji bih lako mogao dobiti, ali objašnjenje je da sam dobio moj zajam dobrog zdravlja i sa manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  2. Svjedočenje Jennifer Gaspar. Kako brzo vratiti svog bivšeg!

    Bila sam povrijeđena i slomljena srca kad se prije 7 mjeseci u mom braku dogodio vrlo veliki problem, između mene i mog supruga. toliko strašno da je slučaj odveo na sud zbog razvoda. rekao je da više nikada ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu da prođu kroz jake bolove. Pokušao sam sve moguće načine da ga vratim, nakon mnogo prosjačenja, ali sve bezuspješno. I potvrdio je da je donio svoju odluku, i da me nikada više nije htio vidjeti. I tako sam se jedne večeri, dok sam se vraćala s posla, upoznala svog starog prijatelja koji je tražio od mog muža. Dakle, objasnila sam mu sve stvari, pa mi je rekao da jedini način da povratim muža je posjetiti čarobnjaka za čaroliju, jer je i njemu to zaista uspjelo. Tako da nikad nisam vjerovao u čaroliju, ali nisam imao drugog izbora osim slijediti njegove savjete. Zatim mi je dao adresu e-pošte vračara čarolije koju je posjetio. (drodion60@yandex.com) Dakle, sljedećeg jutra poslao sam poštu na adresu koju mi ​​je dao, a čarobnjak me je uvjeravao da ću dobiti muža za tri dana. Kakva nevjerojatna izjava !! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što trebam učiniti. Zatim dva dana, tako iznenađujuće, moj suprug koji me nije zvao posljednjih 7 mjeseci nazvao me da me obavijesti da se vraća. Tako nevjerojatna!! Tako se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje greške i zbog boli koju je nanio meni i mojoj djeci. Tada smo od tog dana, naša veza sada bila jača nego što je bila prije, uz pomoć kotača. Stoga ću vas savjetovati ako imate problema obratite se DR ODION-u, dajem vam 100% garanciju da će vam pomoći .. Pošaljite mu e-poštu na: (drodion60@yandex.com) ili nazovite / Whattsapp njegov broj mobitela + 2349060503921

    OdgovoriIzbriši
  3. Uvijek možemo učiniti da naša veza bude najbolja za nas, život ili karijera uspješni koliko želimo, potrebno je samo da se potrudite i ako smatrate da vam je potrebna pomoć, potražite pomoć. Nakon što me supruga ostavila slomljenog srca. Bila sam usamljena, shrvana i tužna na sreću da sam upućena vrlo ljubaznom i moćnom čovjeku zvanom Dr ODION koji mi je pomogao da vratim svoju suprugu i sada me voli daleko više nego ikad, tako sam sretna sa životom e-mail: (drodion60@yandex.com) možete mu i WhatsApp na +2349060503921.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zauvijek ću biti dužan velikom DOKTORU ISIKOLU što mi je popravio raskinut brak. Nakon što me suprug ostavio k ljubavnici na 3 mjeseca. Nikada nisam vjerovao u čarolije sve dok me moj prijatelj nije upoznao s njim. U početku sam bila skeptična prema njemu jer sam čula mnogo o lažnim čarolijama, ali sam ostavila svoje sumnje iza sebe jer sam očajnički željela vratiti muža i učinila sam prema onome što mi je naložio. Sada se moj muž vratio samo 48 sati nakon što ga je kontaktirao i ljubav i sreća su mu vraćeni. Ponovno živim sretno sa svojim mužem nakon 6 mjeseci razvoda i neću se smiriti dok on ne bude poznat u cijelom svijetu. Također se specijalizirao za čarolije zaštite, čarolije, čarolije nadmorske visine E.T.C. Povežite se s DOKTOROM ISIKOLOM sada, njegov e -mail: isikolosolutionhome@gmail.com Također mu možete poslati WhatsApp/Viber na +2348133261196.

    OdgovoriIzbriši
  5. Obećala sam da ću ispričati svoje svjedočenje po cijelom svijetu kad mi se moj čovjek vrati i moj muž dođe baš onako kako mi je rekao DR ISIKOLO kad mi je pomogao. Napravio sam pravi izbor što sam kontaktirao DR ISIKOLA, velikog čarobnjaka koji vam može pomoći u rješavanju vaših problema. Moj me čovjek ostavio da patim i nikad nisam vjerovala da će mi se opet vratiti, ali kad sam kontaktirala dr. ISIKOLA, uvjerio me da će moj čovjek opet doći. pridržavao sam se postupaka i bez oklijevanja, on je obavio posao koji je vratio ljubav i sreću koju smo dijelili. Moj muž mi je otrčao za 48 sati moleći za oprost, a ja sam potvrdila da su njegove moći tako stvarne. Bio sam toliko iznenađen da je čarolija djelovala baš kako mi je rekao. Ovo je tako nevjerojatno i želim da vjerujete jer je DR ISIKOLO tako stvaran i pozivam vas da ga odmah kontaktirate na njegovu e -poštu kako bi vam i on mogao pomoći onako kako je pomogao meni. e -pošta: isikolosolutionhome@gmail.com Također mu možete poslati WhatsApp/Viber na +2348133261196.

    OdgovoriIzbriši
  6. Život sa mnom nije bio lak nakon što je moj brak razbijen kada je moj muž tražio razvod, ali zahvaljujem Bogu što je iskoristio DR WALE-a koji je poput boga na Zemlji da obnovi moj razoreni brak svojom moćnom čarolijom. Patila sam od depresije 6 mjeseci, ali danas sam tako sretna što sam upoznala DR WALE-a jer me njegova čarolija doista natjerala da povjerujem da su čarolije stvarne i da djeluju. Zanimala sam sve upute koje mi je dao DR WALE jer mi je obećao da će me učiniti sretnom i ponosnom i stvarno, sve se to dogodilo i moj muž se vratio k meni s koljenima na tlu moleći me za oprost za nekoliko dana nakon što sam stupio u kontakt s njim i sada smo ponovno savršeno povezani za cijeli život. Mogu hrabro reći svima vani da su čarolije DR WALE stvarno najbolje i najmoćnije. Zauvijek sam mu zahvalan do kraja vremena. Dakle, možete se povezati s njim putem e-pošte putem: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Želim ovdje svima ispričati kako je DR WALE promijenio moju sudbinu. Gotovo petnaest godina radila sam kao prodavačica u automobilskoj tvrtki i jedva sam dobivala proviziju za plaćanje računa dok je određena kolegica u umu kupovala kuće. Bio sam zbunjen oko nje jer su svi bili zavidni na tome koliku je proviziju napravila. Nisam shvaćao što nije u redu jer sam bio dobar u svom poslu i nije bilo ničeg dodatnog što je radila što ju je činilo drugačijom i skoro pet godina nisam mogao skupiti hrabrosti da joj se izrazim. Jednog dana dok me odvezla, molio sam je da mi da neke savjete i odlučio učiti od nje, ali ona je rekla da sam bolji u poslu, što me dodatno zbunilo jer je očito bila bolja. Nakon mnogih razgovora, obavijestila me o DR WALE-u koji joj je izveo čaroliju sreće što ju je učinilo izuzetnom. Dala mi je njegov kontakt i zamolila me da razgovaram s njim i učinim sve što on traži od mene. Prošlo je sedam mjeseci i upravo sam kupio svoju prvu kuću i uštedio dovoljno novca da svoje blizanke pošaljem na fakultet. Bio sam slomljen i beskućnik i nikad ne bih zamislio da ću tako brzo posjedovati dom. Hvala DR WALE. Zamolite ga za pomoć i uz njegovo dopuštenje ostavljam njegov direktni kontakt broj WhatsApp / Viber : +2347054019402 ILI Email : drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Želim reći veliku zahvalnost DR WALE-u za divan posao koji je učinio za mene pomažući mi da spasim svoj brak, moj muž je tražio pismo za razvod zbog malog nesporazuma koji smo imali u posljednjih nekoliko mjeseci, a ja nikada htjela sam ovo jer toliko volim svog muža i sva naša investicija bila je zajednički posao i ne želim biti daleko od svoje obitelji i svoje dvoje ljupke djece. Moj prijatelj mi je rekao o DR WALE-u i kako joj je također pomogao oko njezinih bračnih problema, pa sam ga morala kontaktirati jer želim spriječiti svog muža da dovrši pismo za razvod i želim zadržati svoju obitelj na okupu i nakon što sam ga kontaktirala, ja Rečeno mi je što trebam učiniti i kada sam trebala početi vidjeti rezultat, učinila sam kako je DR WALE uputio i nakon nekoliko dana moj muž me nazvao i počeo tražiti moj oprost i sve mi je bilo kao san i mi smo ponovno svi zajedno žive sretno zahvaljujući DR WALE-u. Kontaktirajte ga danas za bračnu pomoć putem WhatsApp/Viber broja: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. MOĆNI ČAROPIS KOJI JE VRATIO MOG MUŽ U MOJ ŽIVOT NAKON DA ME OSTAVIO DR WALE WHATSAPP/VIBER : +2347054019402 ILI PREKO E-MAIL DRWALESPELLHOME@GMAIL.COM
    Pozdrav moji prijatelji, želim upotrijebiti ovaj medij da zahvalim DR WALE-u jer je vratio mog muža. moj muž me ostavio zbog svoje bivše djevojke koju je imao prije nego što me je oženio to je teška situacija za mene nazvala sam ga i molila ga da se vrati on je odbio rekao je da me više ne voli Pokušao sam na sve moguće načine da ga vratim sve je bilo uzalud sam rekla svojoj prijateljici o tome i ona mi je dala kontakt s DR WALE-om, a ja sam mu WhatsApp rekla i rekao mu svoj problem, a on mi je rekao što da radim i ja sam to učinila, a on je bacio ljubavnu čaroliju koja je vratila muža za nekoliko tjedana. Ako trebate pomoć da se vratite zajedno s bivšim, razgovarajte s DR WALE-om putem WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ili drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. zdravo ovo je moja priča! Bila sam sedam godina u braku bez djeteta, zbog čega se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom i rekao je da želi razvod. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da ne postoji način da zatrudnim to mi stvarno zagorčava život. sve dok nisam naišao na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam ja prolazila pa sam ga kontaktirala na:(dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu je sve mi je rekao trebao biti osiguran prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno okupljanje kako bi vratio mog muža, što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio čaroliju ljubavi. Bilo je čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazovi DR Alabu i reci mu što se događa trenutak i također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječi da zatrudnem i potom me uputio kako da ga koristim prije susreta sa svojim mužem. Evo nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, bila sam stvarno trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR Alabu jer je spasio moju vezu i koji mi također daje djecu koju danas mogu s ponosom zvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješi i donese sreću svojoj obitelji, ljubazno kontaktiraj DR Alabu putem e-maila na: (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744, On je doista Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese sreću..

    OdgovoriIzbriši
  11. U ovom životu svi zaslužujemo da budemo sretni u svom braku. brak je za bolje i najgore vrijeme, brak je za oba roditelja da ojačaju i zajedno odgajaju djecu. ovo je nešto što je potrebno svim brakovima. zahvalna sam na pomoći koju je DR WALE pružio meni i mom mužu, naš brak je bio na točki kolapsa moj muž više nije sudjelovao u stvarima koje radimo u kući, on uvijek iznosi razne izgovore, čak ga nije ni briga više o našoj djeci. kad sam počeo primjećivati ​​njegovo smiješno ponašanje, brzo sam rekao prijatelju koji me upoznao s DR WALE-om, zatim sam rekao DR WALE-u o svojim problemima s kojima se suočavam u braku. Odatle mi je DR WALE rekao sve što je potrebno učiniti, učinio sam sve što je tražio od mene, platio sam i stavke za koje je tražio od mene. dok pišem ovo svjedočanstvo sada moja sreća je vraćena i ja i moj muž smo sada sretni zajedno. U slučaju da ste u DR WALE-u, pomozite mu da ga kontaktirate na WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili na e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Naomi Samuel, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao tako čudan i stvarno ne razumijem što se događa, spakiran je od kuće drugoj ženi, volim ga toliko da ga ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da osiguram svoju muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plače i plače tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobila odgovor. Stoga mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Ispričala mi je o čovjeku po imenu dr. Apata, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao bezbrojnim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-mail adresu, drapata4@gmail.com ili njegov WhatsApp / viber s tim brojem +1(425) 477-2744. Objašnjavam mu sve svoje probleme, on mi je rekao da se ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, i ja sam to rekla, rekao je da će se moj muž vratiti nakon 3 dana i početi prositi, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    OdgovoriIzbriši