Posjetite nas na fejsbuku




JUGOSLAVENSKI SVEMIRSKI PROGRAM Najveća teorija zavjere u II. svjetskom ratu?



Zanimljiva priča koja bi laiku zbog miješanja fikcije i stvarnosti mogla zvučati uvjerljivo neslavno je završila jer izravnih dokaza za nju još nema.

Je li riječ o neosnovanoj teoriji zavjere, ili su napokon pronađeni dokazi da je jugoslavenski svemirski program postajao, pitanje je koje i dan- danas muči razne teoretičare zavjera.

Film “Huston, imamo problem” temelji se na teoriji da je Jugoslavija svoj svemirski program razvila na osnovu tajnih dnevnika znanstvenika Hermana Potočnika, pionira astronautike i svemirske arhitekture. U filmu se tvrdi kako su tajni dnevnici znanstvenika, rodom iz Pule, otkriveni 1947., a svemirski program pokrenut je već naredne godine.

Autor filma, Žigo Virca, kroz film iznosi teoriju da je SAD 1960. godine saznao za jugoslavenski svemirski program, a godinu danas kasnije on je bio u njihovim rukama. Zanimljivu teoriju potkrijepljuju izjavama svemirskog inženjera Ivana Pavića koji je bio jedan od 26 stručnjaka koje je Josip Broz Tito po tajnom zadatku poslao u Ameriku. On je navodno morao ispraviti učinjenu štetu. Naime, svemirski program koji je prodan za, kako tvrde, dvije i pol milijarde dolara, nije funkcionirao.

Unatoč tome što su podaci “uljepšani”, navodno je program, koji je tajno razvijan u objektu ‘505’ – podzemnom aerodromu Željava kod Bihaća, blizu granice Hrvatske i BiH, omogućio Amerikancima da slete na Mjesec, a Jugoslaviji da postane najprosperitetnija komunistička država.

Zanimljiva priča koja bi laiku zbog miješanja fikcije i stvarnosti mogla zvučati uvjerljivo neslavno je završila jer izravnih dokaza za nju još nema.

Čak i redatelj filma “Huston, imamo problem”, opisuje ga kao djelo koje u sebi ima dozu fikcije. Baš ta fikcija popunjuje rupe koje se pojavljuju nedostatkom dokaza.

“Film je igrano-dokumentarnog karaktera, a pojedincu, gledatelju, prepuštamo procjenu o tome što je istina”, kazao je redatelj Žigo Virca.

Iako se neki datumi podudaraju, izravna veza između njih nikada nije dokazana, niti je objašnjeno o kakvom je programu bila riječ, što nije smetalo HBO-u da producira ovu intrigantnu priču.

Marketing čini čuda, a teorije zavjere vrlo su plodno tlo što su tvorci ovog filma uvidjeli. Spektakularnim trailerom koji završava riječima Richarda Niksona: “Izbrisat ćemo te jugoslavenske k***ine sinove s lica zemlje. Mislim to ozbiljno”, osiguralo im je 2012. više od milijun pregleda, a mediji su se ponovno raspisali o misteriju iza Hladnog rata.

Razumije se da je pitanje osvajanja vasione i drugih planeta i tako dalje – to je stvar zajedničkih pronalaženja mogućnosti čovjeka sa Zemlje da vidi kakve sve susjede ima. Građani i građanke Jugoslavije, drugovi i drugarice, novo atomsko doba i prvi nagovještaj prodora čovjeka u kozmos učinili su da ljudi moraju da strahuju od tih genijalnih tekovina ljudskog uma. Možda će nešto od toga biti korišteno van naše zemlje, ali neka nama to ne smeta…” – Josip Broz Tito.
Priča je opovrgnuta i od strane Billa Barryja, NASA-inog povjesničara s argumentom da SAD ne bi nikad dopustile da im u slijetanju na Mjesec pomogne tehnologija proizvedena izvan zemlje, ali unatoč tome veliki broj ljudi i dalje vjeruje u tezu o prodaji jugoslavenskog svemirskog programa Amerikancima."

Jesu li Titovi znanstvenici odigrali važnu ulogu u svemirskom programu, bez čvrstih dokaza ostaje samo još do kraja neispričana priča…






Objavi komentar

1 Primjedbe

  1. zdravo ovo je moja priča! Bila sam sedam godina u braku bez djeteta, zbog čega se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom i rekao je da želi razvod. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da ne postoji način da zatrudnim to mi stvarno zagorčava život. sve dok nisam naišao na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam ja prolazila pa sam ga kontaktirala na:(dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu je sve mi je rekao trebao biti osiguran prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno okupljanje kako bi vratio mog muža, što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio čaroliju ljubavi. Bilo je čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazovi DR Alabu i reci mu što se događa trenutak i također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječi da zatrudnem i potom me uputio kako da ga koristim prije susreta sa svojim mužem. Evo nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, bila sam stvarno trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR Alabu jer je spasio moju vezu i koji mi također daje djecu koju danas mogu s ponosom zvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješi i donese sreću svojoj obitelji, ljubazno kontaktiraj DR Alabu putem e-maila na: (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744, On je doista Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese sreću..

    OdgovoriIzbriši