Posjetite nas na fejsbuku




O OVOM LJUBAVNOM PARU PRIČA CEO BALKAN: Hrvat i Srpkinja se zavoleli pošto su oboje pobegli za vreme rata! (FOTO)



Par je čekao završetak radova na njihovoj crkvi, pa će tek sada obaviti venčanje i krstiti svojeg dvogodišnjeg sina Stjepana

Tragična ratna vremena izrodila su u Kuli, gradu koji se nalazi u Vojvodini, i jednu lepu priču: spojila su Nikolinu, Srpkinju koja je pobegla pred Olujom, iz Dvora na Uni, s Petrom Rolandom, Hrvatom koji je iz Srbije pobegao pred Šešeljem.

– Mi smo se izdigli iznad rata i nacionalnosti, niti je on kriv što sam ja otišla iz Dvora, niti sam ja kriva za ono što se dogodilo njemu. Kriva je politika, zbog nje su ljudi ispaštali, zbog takvih kao što je Šešelj. To što radi nije fer, treba ga vratiti u Hag, kakva velika Srbija? Dosta je više mržnje i zla. Ne trebamo nove ratove – ogorčena je Nikolina, piše “Jutarnji.hr”.

Nikolina se još nije udala za Petra: par je čekao završetak radova na njihovoj crkvi, pa će tek sada obaviti venčanje, a ujedno i krstiti svojeg dvogodišnjeg sina Stjepana.




(telegraf.rs)

Objavi komentar

0 Primjedbe