Posjetite nas na fejsbuku




SRAMOTA Miroljub Petrović šokirao: "Srđan Aleksić je narkoman i lažni heroj koji je švercovao pantalone u Trebinju i tako stradao." (VIDEO)


Miroljub Petrović je nedavno gostovao u emisiji "Balkan Info" i šokirao izjavom o tome kako je Srđan Aleksić lažni heroj.

Naime, Petrović je opisao navodnu činjenicu kako je Aleksić švercovao pantalone tako što je zaposlio Alena Glavovića.
U jednom trenu su naišli vojnici VRS-a, jedan uzeo pantalone, nije htio da plati, Srđan ga napao i stradao.

Zašto se osporavaju heroji? Da li zaista vjerujete u ove stvari?

Poslušajte taj dio priče u sljedećem video prilogu od 42:35


Objavi komentar

14 Primjedbe

  1. Ljudi moji, da li smo mi normalni da ovakvog coveka imamo u vlasti? Jos ga pustate na TV da prica nebuloze....bolesnik!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dovoljno je pogledati mu oči, .....lažovčina

    OdgovoriIzbriši
  3. Jbt mamu koja te takvog okotila,,,,bolje da je dzukac ti mamu zaskocio rodio bi se lijepo stene,,,

    OdgovoriIzbriši
  4. Nažalost ova priča je istinita, a dotični gospodin Petrović je za posmatranje..

    OdgovoriIzbriši
  5. Значи, Тешо Тешановићу у вези твог Питања које си поставио Мирољубу Петровићу ево мог Одговора или Закључка :
    "АКО Бог ДОПУШТА СОТОНИ ДА ЧИНИ ЗЛО Човеку (Људима) ОНДА ЈЕ Бог САУЧЕСНИК У ЗЛУ КОЈЕ ЧИНИ СОТОНА...

    OdgovoriIzbriši
  6. Еее, Мирољубе Петровићу, да је стварно тај Библијски Бог како си рекао :
    "Већина" и као такав "Силан" онда НЕ БИ БИЛО ЗЛА, али НИЈЕ јер ЗЛО ЈЕ ВЕЋИНА У СТВАРНОСТИ...

    OdgovoriIzbriši
  7. MOĆNI MOGUĆI KOLICINI KOJI SU MOJ BIVŠEG MUŽA VRAĆALI U MOJ ŽIVOT NAKON DA ME JE OSTAVIO POŠALJITE EMAILOM INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ILI INFINITYLOVESPELL@YAHOO.COM DODAJTE GA NA WHATSAPP +2348118829899

    Pozdrav mojim prijateljima na mreži. Ja sam Diana Gilbert iz SAD-a, želim iskoristiti ovaj medij da zahvalim dr. Greatu jer mi je vratio bivšeg supruga. moj me suprug ostavio zbog svoje bivše djevojke koju je imao prije nego što se oženio za mene je to teška situacija. Nazvala sam ga i molila da se vrati odbio je rekao je da me više ne voli pokušala sam na sve moguće načine da ga vratim sve je bilo uzalud sam o tome rekao svojoj prijateljici, a ona mi je poslala e-mail dr. Greatu, a ja sam mu poslala e-mail i rekla mu svoj problem, a on mi je rekao što da radim i ja sam to učinio, a on je bacio ljubavnu čaroliju koja je vratila mog supruga u roku od 24 sata. Ako trebate pomoć u povratku s bivšim bivšim, pošaljite e-poruku na adresu Dr. Great na

    infinitylovespell@gmail.com ili infinitylovespell@yahoo.com

    WhatsApp mu +2348118829899

    pogledajte njegov blog http://infinitylovespell1.blogspot.com

    također možete posjetiti moj blog http://dianagilbert05.over-blog.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. dralaba3000@gmail.com. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    OdgovoriIzbriši
  9. Bivši i ja smo prekinuli prije godinu i 2 mjeseca, a ja sam bila u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušao sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me maknuo s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i oni su mi rekli da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Svaki dan sam plakala i plakala jer sam ga jako voljela. Dok nisam rodila i beba nije imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala sestri i rekla joj svoj problem i rekla da zna za moćnu čaroliju bačenu dr apatu koja joj pomaže kad nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-pošte i rekao je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekla da će mi pomoći da razbijem čaroliju kako bi mi se moj muž zauvijek vratio i da će biti moj. Bilo mi je veliko iznenađenje što se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i raditi više od svog prekrasnog djela. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On ti može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem njegovog vibera/whatsappa: +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši
  10. Bivši i ja smo prekinuli prije godinu i 2 mjeseca, a ja sam bila u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušao sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me maknuo s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i oni su mi rekli da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Svaki dan sam plakala i plakala jer sam ga jako voljela. Dok nisam rodila i beba nije imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala sestri i rekla joj svoj problem i rekla da zna za moćnu čaroliju koju je bacila dr alaba koja joj pomaže kad nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-pošte i rekao je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekla da će mi pomoći da razbijem čaroliju kako bi mi se moj muž zauvijek vratio i da će biti moj. Bilo mi je veliko iznenađenje što se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i raditi više od svog prekrasnog djela. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On ti može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem njegovog vibera/whatsappa: +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Naomi Samuel, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao tako čudan i stvarno ne razumijem što se događa, spakiran je od kuće drugoj ženi, volim ga toliko da ga ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da osiguram svoju muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plače i plače tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobila odgovor. Stoga mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Ispričala mi je o čovjeku po imenu dr. Apata, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao bezbrojnim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-mail adresu, drapata4@gmail.com ili njegov WhatsApp / viber s tim brojem +1(425) 477-2744. Objašnjavam mu sve svoje probleme, on mi je rekao da se ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, i ja sam to rekla, rekao je da će se moj muž vratiti nakon 3 dana i početi prositi, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    OdgovoriIzbriši