Posjetite nas na fejsbuku




UNUK OTKRIO SVE TAJNE 'Jovanka i Tito su se voljeli, ona nikad nije htjela dio vlasti, ali ljubav je brzo prešla u paranoju. Kasnije je živjela pod torturom jer su se bojali da ne progovori o svemu što je znala'



Unuk Josipa Broza Tita, Josip Joška Broz, za srpske je medije ispričao detalje života s djedom i Jovankom Broz. Naime, Joška je sin Žarka Broza, kojeg je Tito dobio iz veze s Pelagijom Belousovom. Kad se Žarko razveo od supruge Tamare Verger on je sa sestrom Zlaticom otišao živjeti kod Tita i Jovanke.



"Priče da je Jovanka bila željna vlasti su laž. Ona je njega izuzetno voljela i onda je u jednom trenutku ta ljubav prešla u paranoju. Ona je samo htjela njega zaštititi, a u toj je želji u mnogim stvarima pretjerivala. Tako je došlo do spiska ličkih generala koji je napravila s Đokom Jovanićem kako bi oni bili u najbližem osiguranju da ga zaštite. Jovanka je slušala sve što su Titovi suradnici pričali pa mu je to prenosila", rekao je Joška.

I Tito je jako volio Jovanku i teško mu je palo njihovo razdvajanje, rekao je Joška.

"Rekao joj je više puta da se u politiku ne miješa. Puno ju je volio, ja to najbolje znam. Nikad se nije službeno razveo od nje. Jovanka je bila protiv Ljubičića i Dolenca i pokazalo se da je bila u pravu. Na sprovodu im nije htjela pružiti ruku. Bio je veliki pritisak da Jovanka ne dođe na njegov sprovod, kao i da se ne sahrani pored njega. Ja sam prvi rekao da ima na to pravo kao zakonita žena. Pogledajte pod kakvom je torturom ona živjela i gdje. A sve zato što su se bojali da ne objavi sve što zna", rekao je Joška.



Kaže i da nije istina da je Tito umro prije nego što je objavljeno, 4. svibnja.

"Sjećam se, 3. svibnja navečer su mu se pomaknuli očni kapci. Pitao sam liječnike što to znači, a oni su mi objasnili da su to zadnji trzaji. Sutradan ujutro djed je umro. Što se tiče sprovoda... Ubačen je u metalni sanduk koji je zavaren. Onda su neki pričali da je tu stavljen pijesak, kako je narod prevaren. Nisam se odvajao od tog kovčega do sprovoda. Kad je završen prvi dio sprovoda nije bila stavljena ona stijena. Poslije je u 2 u noći došla dizalica i tu stijenu od devet tona i ja sam tek onda otišao kući", rekao je Joška.

Također, kaže kako mu je djed povjerio da je njegova najveća pogreška to što je dopustio donošenje Ustava 1974. godine.

"Kao demokrat nisam htio dozvoliti da me nadglasaju u Skupštini. A mogao sam staviti veto, greška je što nisam", navodno mu je rekao nakon prve operacije.


Objavi komentar

0 Primjedbe