Posjetite nas na fejsbuku




KULTNI “STOJADIN” DOBIO NOVI IZGLED: Omiljeni automobil Jugoslovena se “vratio” na velika vrata i izgleda MOĆNO (FOTO)





Bez obzira na sve njegove mane, Zastava 101, odnosno Skala, odnosno “jugo 311”, a najpoznatiji kao “stojadin” ili “kec” će zauvek ostati u našim srcima.
A iako se ne proizvodi već deset godina, nisu ga zaboravili ni međunarodni automobilski entuzijasti.Bez obzira na sve njegove mane, Zastava 101, odnosno Skala, odnosno “jugo 311”, a najpoznatiji kao “stojadin” ili “kec” će zauvek ostati u našim srcima. A iako se ne proizvodi već deset godina, nisu ga zaboravili ni međunarodni automobilski entuzijasti.

Ponos jugoslovenske automobilske industrije je širom sveta prodat u više od 800.000 primeraka, pa je ostao upamćen i van granica bivše države.




Međutim, priča o “stojadinu” i dalje živi kroz entuzijaste i umetnike, poput jednog dizajnera iz Makedonije koji je na mreži “Behance” postavio slike “stojadina” budućnosti.


Jedan od onih koji su ga dobro zapamtili je dizajner Mihael Merkler , toliko dobro da mu je “stojadin” poslužio kao inspiracija za njegove digitalne dizajnerske radove.

Merkler nam je dao uvid kako bi mogao da izgleda savremeni “stojadin” da je “preživeo” tranziciju, i to kao sportski hečbek.Pod nazivom “yugo GT 5000 Concept”, vidimo “stojadina” kakav nismo mogli nikad ni da zamislimo, veličine “chryslera C 300”, sa LED svetlosnom grupom, 20-inčnim felnama i gumama širine 265mm, te moćnin kočionim čeljustima.



Ispod haube “yuga GT 5000” zamišljen je 5,0-litarski V8 sa turbopunjačem i pogonom na prednjoj osovini koji se prenosi pomoći osmostepenog automatika.

Ovaj “stojadin” “razvija” 600 KS, iz mesta do 100 km/h ubrzava za 2,8 sekundi uz maksimalnu brzinu od 320 km/h.


Objavi komentar

0 Primjedbe