Posjetite nas na fejsbuku




"NEMA SVETA NI PLANETE, GDE NE MOŽE STIĆI DETE"... Minja Subota u Srebrenici: Pjevajući moje pjesme djeca sretnije odrastaju

Narodna biblioteka Srebrenica upriličila je u Prvoj osnovnoj školi u tom gradu, u okviru manifestacije "Dani Srebrenice 2017“, izvedbu predstave "Deca su ukras sveta“, čiji je autor popularni kompozitor i TV autor Minja Subota. 




Subota je ovom prilikom kazao kako je vidio da djeca pjevaju njegove pjesme te im poručuje da pjevajući njegove pjesme sretnije odrastaju.


ZAPRATITE NAS NA INSTAGRAMU



LINK KA NASEM INSTAGRAM NALOGU: 

BESKRAJNO VAM HVALA ZA PRACENJE!



- Ne sjećam se da sam bio ovdje, jer  bih se ipak sjećao prostora i svega. Drago mi je što sam došao da upoznam ljude i djecu, da se više približimo jedni drugima. Nadam se da će ovo biti jedan lijep događaj, jedan mali muzički praznik da otpjevamo zajedno pjesme uz koje oni rastu, a koje sam komponovao - izjavio je Subota za Fenu.

Kompozitor, muzičar, fotograf i nezaboravni voditelj i autor zabavnih i dječijih emisija, prije posjete Srebrenici, bio je u Sarajevu poseban gost 15. festivala dječije pjesme "Lino-Fest 2017" 27. maja u Domu mladih.

Komponiranje dječijih pjesama i emisija "Muzički tobogan", koja se emitirala od 1980. do 1998. godine, obilježili su njegovu karijeru i život, a neke dječije pjesme Minje Subote postale su antologijske, poput hita "Deca su ukras sveta".

(novi.ba)

Objavi komentar

0 Primjedbe