Posjetite nas na fejsbuku




Aca: "Ne dolazim na Rujanfest, boli me k.... za četnike i ustaše!!!" (OTVORENO PISMO)



Revoltiran peticijom koju su pokrenuli stanovnici Zaprešića, srpski pjevač Aca Lukas (47) u otvorenom pismu poručio je da neće doći pjevati na ovogodišnji Rujanfest. Podsjetimo, u Zaprešiću nisu bili zadovoljni popisom izvođača koji su ove godine najavljeni, a među kojima se nalaze Aca Lukas, Saša Matić, Haris Đinović i drugi, te su stoga peticijom zatražili preseljenje manifestacije.

U objašnjenju peticije rečeno je, između ostalog, da Zaprešićani 'nisu dužni trpjeti teror izvođača mahom najgoreg turbo folka velikom većinom iz Srbije te istih takvih domaćih'.

Lukasa je to naljutio pa je u otvorenom pismu srpskom Kuriru objavio da neće doći na Rujanfest.

Otvoreno pismo donosimo u cijelosti:

O daljnjim koracima u vezi s koncertima u Hrvatskoj ću razmisliti. Da se razumijemo, ovih potezom ću razočarati tisuće i tisuće fanova u toj državi, ali tamo gdje generalno nisam dobrodošao naravno da neću ni ići. Ne iz straha, nego iz principa. Ipak, tamo gdje su toliko protiv mog dolaska i još kad u medijima dobiju takvu podršku među običnim svijetom i pritom me bezočno klevetaju, nazivajući me četnikom ili ne znam kako, ne vidim nijedan razlog da se tamo nađem. Žao mi je što je tako, isključivo i samo zbog publike koja me zaista voli i prije svega razumije.

Znate, za razliku od mnogih, ja sam u svakom dijelu stare Jugoslavije uvijek s ponosom Srbin i nisam mijenjao po potrebi mjesto rođenja, oprijedjeljenje, nacionalnost ili vjeru. Imam svoj stav u vezi sa svim ružnim događajima koji su nas sve snašli od 1990. pa naovamo, ali ga javno ne govorim jer sam pjevač. Sigurno da vam se moje mišljenje ne bi svidjelo jer je dijametralno suprotno od vašeg, što nije ni čudno jer sam Srbin i s ponosom volim svoju zemlju, kao i vi vašu. Isto tako se nikada, opet za razliku od mnogih, nisam ulizivao i pričao ono što bi ljudi možda voljeli da čuju i time pokušao da ih pridobijem. Mrzim licemjerje! Ljude sam upravo fascinirao svojim uvjek istim stavom, a najviše pjesmom i zabavom, zato su moji nastupi i u Hrvatskoj najposjećeniji. Budite sigurni da bi tako bilo i na Rujanfestu.

Očigledno je da ovi drugi više vole one koji kada iz Srbije dođu da pjevaju u Hrvatsku, kažu da pjevaju na svom materinjem hrvatskom, a kada se vrate u Srbiju, prave viceve i sprdaju se na vaš račun. Znate, ja nisam takav! Ja pričam i pjevam isključivo na srpskom gdje god da sam, ali isto tako poštujem sve druge narode i nacionalnosti koje me slušaju, ali sam uvjek Srbin. Četnik nisam, a ni partizan, a ni ustaša. I eto moje omiljene riječi jer me boli ku.ac za sve njih zajedno! Ja širim ljubav pjesmom. To sam isto rekao i kada su me u Srbiji napali zbog hrvatskog dresa i opet bih to uradio. I dalje ću, kada ne igra Srbija, navijati za Hrvatsku, ne da bih se nekom dodvorio kao što to rade mnogi, nego jednostavno zato što imam puno poznanika i prijatelja među hrvatskim nogometašima i bivšim i sadašnjim i oni će mi uvijek biti bliži od nekog Ronalda.

Ljudi dobre volje iz Hrvatske i oni koji vole dobar provod, ako vam ne daju „vašar u Hrvatskoj“, slobodno nastavite kao i do sada da posećujete vašare u Srbiji. Ovdje ste dobrodošli. Kao što znate, najbrojniji gosti na tim manifestacijama su upravo Hrvati. A da ne spominjem beogradske noćne klubove i splavove. Također ću uvijek rado doći i na svakodnevne nastupe pjevača iz Hrvatske u Beogradu, pod uvjetom da mi se sviđa muzika koju isti izvodi. Dakle, da ne širim temu u nedogled, sa žaljenjem obavještavam svoje fanove da otkazujemo nastup na Rujanfestu i mislim da će sada svakako građani Zaprešića, poznate kulturne prijestolnice Evrope, biti zadovoljni, kao i svi koji su tako glasno to podržali uz mnoštvo uvreda koje nisam ničim zaslužio.

Vi, hejteri, nikada niste spadali u moje želje. Jedini je problem što ste u ogromnoj manjini u odnosu na one koji me vole. Sada ćete vi objasniti svima njima zašto neće videti 24. rujna koncert za koji se mjesecima spremaju.

Pozdrav, Aleksandar Vuksanović, Aca Lukas.



(24sata.hr)

Objavi komentar

0 Primjedbe